Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Ευλογημένος!

Ο Γκαμπονέζος σέντερ του Παναθηναϊκού μίλησε στο επίσημο κανάλι της Ευρωλίγκα και υποστήριξε ότι στους «πράσινους» αισθάνεται ευλογημένος, αφού συνέχισε να αγωνίζεται σε υψηλό επίπεδο μετά την παρουσία του στη Μακάμπι.
«Πρώτα απ' όλα, είμαι ευλογημένος να έχω αγωνιστεί σε μεγάλες ομάδες! Απ' την πρώτη χρονιά μου με τον κόουτς Ντούλε Βουγιόσεβιτς (σ.σ. Παρτιζάν). Είναι ένας σπουδαίος προπονητής, έκανε θαυμάσια δουλειά με μία νεανική ομάδα εκείνη την εποχή. Όταν ήμουν στη Μακάμπι Τελ Αβίβ είχαμε μία πολύ ταλαντούχα ομάδα. Ο κόσμος περίμενε από εμάς να τα καταφέρουμε (σ.σ. πρόκριση στο Final Four), αλλά εύχομαι να είχαμε πάει λίγο ψηλότερα (σ.σ. απ' τα playoffs). Φέτος, προφανώς πρόκειται για μία καινούρια ομάδα, αλλά έχουμε μερικούς σκληρούς παίκτες, οι οποίοι αγωνίζονται δυνατά. Για εμένα αυτό είναι το καλύτερο πράγμα στην καριέρα μου: Είμαι ευλογημένος να έχω αγωνιστεί σε πολλές μεγάλες ομάδες!», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του Στεφάν Λάσμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου